Nissan Leaf 40kWh

Kodėl į elektromobilius dažnai žiūrima skeptiškai? Vairuotojai vis dar mėgsta laiko patikrintus, dyzelinu varomus „tautinius“ automobilius. O elektra varomu transportu juos sudominti darosi vis sudėtingiau. Bet gal problema slypi ne žmonėse, o pačiuose elektromobiliuose?

Elektromobiliai dažniausiai baido ne dėl įsitikinimų, o dėl „elektromobilio įvaizdžio“, kurį Nissan išsprendė 2018 metais pristatant naują Nissan LEAF.

Tai gerokai pakitęs, dar komfortiškesnis, dar saugesnis ir netgi vikresnis modelis. Šįkart gamintojas ypač atsižvelgė į jūsų poreikius – vienu įkrovimu nuvažiuosite daugiau, viduje jus apsups gausi įranga, o patrauklesnis dizainas privers dar kartą atsisukti išeinant į parduotuvę. Todėl Nissan LEAF drąsiai konkuruoja su aukščiausios klasės elektromobiliais, net kai kaina to neatspindi.
Bet apie teigiamą pusę truputį vėliau…
Nissan taupumą pastebėjome dviejose vietose. Viena iš jų – vietomis jaučiamas pigus plastikas be jokio paminkštinimo, kuriuo padengtas panelės viršus bei vieta ant durelių, kur vairuodami mėgstate ilsinti kairiąją alkūnę. Antras pastebėjimas – multimedija. Ji atlieka savo darbą – galie ją susieti su Android bei Apple išmaniaisiais telefonais, navigacija aiškiai nukreipia kur ir kada sukti, bet yra ganėtinai lėta naršant. Tuo momentu labai lengva pamiršti, kad sėdite naujame automobilyje.
Nissan puikiai įrodė, kad naujojo LEAF kūrimui laiko skyrė pakankamai:
Nuvažiuojamas atstumas, dėl padidintos baterijos talpos, vienu įkrovimu nuvažiuojamas atstumas padidėjo nuo 160Km. iki 270Km. – kone trečdaliu. Baterija buitiniu įkrovikliu pilnai įkraunama per mažiau nei 7,5 val. Turint omeny, kad naujajame modelyje naudojamas galingesnis variklis, kuris išvysto net 147 arklio galias (108kW) – toks nuvažiuojamas atstumas yra džiuginantis pasiekimas.
Praturtinta įranga suteikė gerokai daugiau savybių nei buvo tikimasi iš vieno pigiausių elektromobilių rinkoje. Pavyzdžiui, automatinis parkavimas, kurio metu automobilis pats prisiparkuoja į jūsų norimą vietą, aukštos kokybės BOSE garso sistema, kasdienybę pelengvina atstumo davikliai ir netgi 4 išorinės kameros, kurios į multimediją perteikia 360 laipsnių vaizdą parkuojantis. Ir viena įdomesnių, bet tikrai ne paskutinių savybių, tai Nissan proPILOT sistema, kurios pagalba automobilis geba sekti kelio linijas ir pats laikytis važiuojamosios juostos viduryje – visai kaip Tesla;
Komfortas – aukšto lygio. Dar 2011 metais pirmuosius Nissan LEAF specialistai lygino su limuzino klasės automobiliais būtent dėl komforto. Na o naujojo modelio galimybės sugerti įvairius kelio nelygumus dar labiau patobulintos;
Dizainas aiškiai pareiškia Nissan antžemiškos elektromobilio išvaizdos pabaigą. Naujasis LEAF dabar priimtas į patikimą, laiko patikrintą ir daug patrauklesnę dizaino šeimą.
Gal tai nėra pats geriausias pasirinkimas mėgstantiems keliauti arba daug laiko automobilyje praleidžiantiems vairuotojams. Tačiau Nissan LEAF be abejonių yra vienas geriausių pasirinkimų kasdienėms kelionėms į darbą, kiną ar netgi savaitgaliniams apsilankymams užmiestyje. Negana to, LEAF šias keliones pavers atpalaiduojančia, ramia ir, žinoma, pigia patirtimi.
Pagaliau į pasaulį žengė tendencija panaikinti atskirą elektromobilių luomą ir juos paversti kiek labiau „žemiškais“ tiek dizaino, tiek techninių savybių atžvilgiu. Toks perversmas skatina daugiau standartinio tipo automobilių vairuotojų domėtis elektra varomu transportu. Na o Nissan LEAF 2018 metais šį perversmą įvaldė nepriekaištingai – būtent todėl šiuo metu tai visoje Europoje geriausiai parduodamas elektromobilis.

Produktai pagal elektromobilio modelį