Jaguar I-Pace

2018-ais Jaguar savo istorijoje paliko svarbią žymą – tais metais jie sudrebino elektromobilių rinką išleisdami savo pirmąjį pilnai elektrinį automobilį I-PACE. Jau nuo pat pirmosios I-PACE pasirodymo dienos buvo aišku, kad tai rimtas Tesla Model X konkurentas – talpus, prabangus, bet dar pigesnis ir net sportiškesnis.

2016 metais Jaguar pirmą kartą sudalyvavo Formula E – visiškai elektrinių bolidų čempionate. Ši patirtis paskatino gamintoją pademonstruoti trasoje jau išbandytas technologijas ir sukurti elektromobilį kasdieniam vairuotojui. Dėl to I-PACE nelabai panašus į kitus elektromobilius – tai rafinuotas, galingas ir agresyvios išvaizdos visureigis.

Svarbi tikro Jaguar dizaino dalis visada būdavo didelis ir ilgas kapotas, kuris dengdavo didžiulį variklį. Šįkart gamintojas pasinaudojo elektrinės energijos privalumu ir „suspaudė“ priekinę dalį, suteikė daugiau erdvės interjerui, bet nepamiršo klasiškų įvaizdžio detalių išorėje.
Jaguar pasistengė suteikti viską, ko gali norėti tokio automobilio pirkėjas. Praktiškiems vairuotojams – erdvus salonas, net kelios 12V jungtys ir daug vietos daiktams. Ekonomijos ir ekologijos mylėtojams – po vieną ilgaamžį elektrinį variklį priekinei ir galinei ašims. Na o Jaguar fanams – agresyvus, sportiškas dizainas bei veržlus charakteris.

Visus keturis ratus varantys du elektriniai varikliai kartu išvysto net 394 arklio galias (289kW), o tai leidžia įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val vos per 4,8s. Kad ir kaip keistai skambėtų, bet šio elektromobilio galią galima išbandyti ir pelkėtoje bekelėje – pneumatinė pakaba prisitaikys prie bet kokios kelio dangos.
Viduje apstu komforto įrangos. „Touch Pro Duo“ informacijos ir pramogų sistemos pagalba visos technologijos automobilyje lengvai kontroliuojamos. Subendrinus išmanųjį telefoną su automobiliu galima ne tik klausytis muzikos ar skambinti, bet ir nuotoliniu būdu nustatyti salono temperatūrą dar prieš jums leidžiantis į kelionę, stebėti krovimosi būseną, baterijos įkrovos lygį, likusį nuvažiuojamą atstumą ir t.t.
Jaguar pasistengė, kad I-PACE būtų kuo saugesnis įdiegdami inovatyvią stabilumo kontrolę, aktyvią pneumatinę pakabą, kuri atsižvelgdama į kelio paviršių reguliuoja visą pakabos sistemą. Stabdžių jautrumas taip pat reguliuojasi automatiškai, pagal eismo intensyvumą. O malonią kelionę užtikrina keturių zonų klimato kontrolė, išorinės vaizdo kameros bei gausybė kitų „žaisliukų“ – technologijų gausa čia tikrai įspūdinga.

Jaguar I-PACE skirtas vairuotojams, kurių tikslas ne vien tik taškas B. Jo kaina nėra maža ir tai labai daug žadantis automobilis. Nesvarbu, ar keliaujate vienas ar su šeima – vietos viduje apstu. Jis nevers jūsų apsiriboti miesto gatvėmis, kadangi keliauti į užmiestį leidžia tiek vienu įkrovimu įveikiamas 470km atstumas, tiek puikios pravažumo savybės.
Jaguar įrodė, kad elektromobiliai, sportas ir komfortas dera puikiai. Gi retai pamatysite lenktynių trasoje bandomą automobilį, kurio vienas pagrindinių paskirčių – ekologija.

Produktai pagal elektromobilio modelį